Titel: |
Identity and digital communication
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Untertitel: |
concepts, theories, practices
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Von: |
Rob Cover
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Verfasser: |
Cover, Rob
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Verlagsort: |
London ; New York
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Verlag: |
Routledge, Taylor & Francis Group
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Jahr: |
2023
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Umfang: |
1 Online-Ressource (viii, 181 Seiten)
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Abstract: |
This comprehensive text explores the relationship between identity, subjectivity and digital communication, providing a strong starting point for understanding how fast-changing communication technologies, platforms, applications and practices have an impact on how we perceive ourselves, others, relationships and bodies
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Andere Ausgabe: |
Erscheint auch als
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_Titel: |
Identity and Digital Communication
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_Erscheinungsvermerk: |
Milton : Taylor & Francis Group,c2023
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_Bemerkung: |
Druck-Ausgabe, Hardcover
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_ISBN: |
978-1-032-28396-8
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Andere Ausgabe: |
Erscheint auch als
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_Titel: |
Identity and Digital Communication
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_Erscheinungsvermerk: |
Milton : Taylor & Francis Group,c2023
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_Bemerkung: |
Druck-Ausgabe, Paperback
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_ISBN: |
978-1-032-28395-1
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ISBN: |
9781000836714
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ISBN: |
9781003296652
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DOI: |
10.4324/9781003296652
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E-Book TUM: |
https://ebookcentral.proquest.com/lib/munchentech/detail.action?docID=7152196
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Schlagwort: |
Internet ;
Computerunterstützte Kommunikation ;
Identität ;
Online-Community
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B3Kat-Nr: |
BV048923410
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