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Trustworthy online controlled experiments a practical guide to A/B testing

OPAC (1/1)

Buch

Trustworthy online controlled experiments

a practical guide to A/B testing

Verfasser: Kohavi, Ron
Verlagsort, Verlag, Jahr: Cambridge, United Kingdom ; New York, NY, USA ; Port Melbourne, VIC, Australia ; New Delhi, India ; Singapore, Cambridge University Press, 2020
Umfang: xviii, 271 Seiten
Schlagwort: Social Media / Online-Marketing / Datenanalyse / Experiment / Entscheidungsfindung
ISBN: 9781108724265

Abholort: Teilbibliothek Stammgelände

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Titel: Trustworthy online controlled experiments
Untertitel: a practical guide to A/B testing
Von: Ron Kohavi (Microsoft), Diane Tang (Google), Ya Xu (LinkedIn)
Verfasser: Kohavi, Ron   Fragezeichen
Beteiligte Person: Tang, Diane   Fragezeichen
Beteiligte Person: Xu, Ya   Fragezeichen
Verlagsort: Cambridge, United Kingdom ; New York, NY, USA ; Port Melbourne, VIC, Australia ; New Delhi, India ; Singapore
Verlag: Cambridge University Press
Jahr: 2020
Umfang: xviii, 271 Seiten
Details: Illustrationen, Diagramme
Fußnote: Includes bibliographical references and index
Fußnote: Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke
Abstract: "Getting numbers is easy; getting numbers you can trust is hard. This practical guide by experimentation leaders at Google, LinkedIn, and Microsoft will teach you how to accelerate innovation using trustworthy online controlled experiments, or A/B tests. Based on practical experiences at companies that each runs more than 20,000 controlled experiments a year, the authors share examples, pitfalls, and advice for students and industry professionals getting started with experiments, plus deeper dives into advanced topics for experienced practitioners who want to improve the way they and their organizations make data-driven decisions."
Andere Ausgabe: Erscheint auch als
_Bemerkung: Online-Ausgabe, EPUB
_ISBN: 978-1-108-65398-5
ISBN: 9781108724265
DOI: 10.1017/9781108653985
Schlagwort: Social Media ; Online-Marketing ; Datenanalyse ; Experiment ; Entscheidungsfindung
Angaben zum Inhalt/Datenträger: Einführung,
TUM-Systematik: DAT 610
TUM-Systematik: SOZ 720
B3Kat-Nr: BV047021640