solr
SolrQueryCompletionProxy
QueryCompletionProxy
Zurück zur Trefferliste

Optimizing human-computer interaction with emerging technologies

OPAC (1/1)

Elektronisches Buch

Optimizing human-computer interaction with emerging technologies

Verlagsort, Verlag, Jahr: Hershey PA, USA, IGI Global, Disseminator of Knowledge, [2018]
Umfang: 1 Online-Ressource (xi, 471 Seiten)
Schlagwort: Mensch-Maschine-Kommunikation / Neue Medien / Informationsverhalten
ISBN: 9781522526179


  • Exemplare
    /TouchPoint/statistic.do
    statisticcontext=fullhit&action=holding_tab
  • Bestellen
    /TouchPoint/statistic.do
    statisticcontext=fullhit&action=availability_tab
  • Details
    /TouchPoint/statistic.do
    statisticcontext=fullhit&action=availability_tab
Titel: Optimizing human-computer interaction with emerging technologies
Von: Francisco Cipolla-Ficarra (Latin Association of Human-Computer Interaction, Spain & International Association of Interactive Communication, Italy)
Beteiligte Person: Cipolla-Ficarra, Francisco Vicente   Fragezeichen [Herausgeber]
Verlagsort: Hershey PA, USA
Verlag: IGI Global, Disseminator of Knowledge
Jahr: [2018]
Jahr: © 2018
Umfang: 1 Online-Ressource (xi, 471 Seiten)
Details: Illustrationen
Reihe: Advances in human and social aspects of technology (AHSAT) book series
Reihe: Premier reference source
Abstract: "This book establishes the net of nodes of excellence of the main components which impact the present and future Information Technology aimed at human interaction. The fields of interest of the current proceedings start from IT, the human interaction, and computing engineering"--
Andere Ausgabe: Erscheint auch als
_Bemerkung: Druck-Ausgabe
_ISBN: 978-1-5225-2616-2
Andere Ausgabe: Erscheint auch als
_Bemerkung: Druck-Ausgabe
_ISBN: 1-5225-2616-1
ISBN: 9781522526179
DOI: 10.4018/978-1-5225-2616-2
E-Book TUM: http://services.igi-global.com/resolvedoi/resolve.aspx?doi=10.4018/978-1-5225-2616-2
Volltext: http://services.igi-global.com/resolvedoi/resolve.aspx?doi=10.4018/978-1-5225-2616-2
Schlagwort: Mensch-Maschine-Kommunikation ; Neue Medien ; Informationsverhalten
B3Kat-Nr: BV044955136